Frederike in Costa Rica!

Toch nog een reislogje!

Hoi lieve mensen,

toch nog maar een weblogje over Costa Rica, heb ik besloten. :) Verhalen zal ik genoeg te vertellen hebben, en dit is toch leuker dan rondmailen! Voor iedereen die in de mailinglijst staat: voel je vrij om je daarvoor af te melden want ik weet heel goed hoe irritant het kan zijn om alsmaar mails te krijgen! Zie je aanmelding door mij als een subtiele verwijzing dat ik een weblog schrijf, da's alles... ;)

Voor wie mijn plannen nog niet precies kende: ik ga 4 weken taalcursus Spaans doen in San José (hoofdstad), waar ik vanaf morgenavond (help! zo snel al!) bij een gastgezin verblijf. Daarna ga ik nog eens 4 weken vrijwilligerswerk doen in een natuurpark, en ter plekke mag ik in overleg gaan besluiten welk natuurpark dat wordt.

Morgenochtend vlieg ik om 09.15 precies naar Newark, New york, en daar heb ik bijna zes uur wachttijd voor ik doorvlieg naar San José.

World Ticket Center stuurt van die lieve mailtjes voor vertrek met het enthousiaste kopje 'het weer op je bestemming!' waar al dagenlang alleen maar regenwolksymbooltjes te zien zijn.:p
Ach, wat had ik kunnen verwachten, midden in het regenseizoen.

Nou ja, hopelijk kan ik binnen een paar dagen een update schrijven vanuit Costa Rica.

Tot snel!!

Groetjes, Frederike

PS: mijn Peru blog staat trouwens ook nog steeds online zag ik. :) Heeft dezelfde link als deze, alleen vul jein plaats van 'costarica' 'peru' in.

Reacties

Reacties

mama

lieve Free,
Als het goed is zit je nu in New York. Hoop gauw wat van je te horen.
Liefs, mama

PS Nederland - Brazilië 2-1 ... Gefeliciteerd !

Tia Martha e Tio Peppe

Hoi Free, Alles goed op je nieuwe stek? Is de reis goed verlopen? Ik was om 8:00 uur vrijdag al naar je blog gegaan , op m'n werk. Ik was de eerste bezoeker, en wilde je nogmaals goede reis wensen, want je stond nog op Schiphol. Maar ik kon niet verzenden, en nou probeer ik het thuis maar. Hopelijk lukt het nu. Test, test, test.... :) Fijn he, Nederland erdoor! Ik heb druk op de Vuvuzela staan blazen. Het was hier een herrie van je welste!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!