Frederike in Costa Rica!

Aangekomen!

Hoi allemaal,

dit wordt een niet al te lang verhaaltje want ik heb niet zo veel tijd.
Ik ben aangekomen in Costa Rica, na een lange reis die ik gelukkig vanaf Newark kon delen met 3 andere Nederlandse meiden ook op weg naar een taalcursus, maar dan in Porto Viejo in plaats van in San José.
Rond 10 uur ´s avonds werd ik naar mijn gastgezin gebracht en daar zit ik nu. Ik woon bij Lucrecia en Luis en hun dochter Maria. Ze hebben een mooi huis, helemaal beganegrond, met veel kamers en veel tv´s! Tot nu toe (het is nu 11 uur s´morgens) heb ik een beetje kennisgemaakt met Lucrecia aan het ontbijt, die me rondgeleid heeftin huis en me alles uitgelegd heeft,envoetbal gekeken met Luis (Duitsland 4-0 tegen Argentinië!). Voetbal kijken gebeurt hier op een enorm plasmascherm en met onmisbaar superkomisch ratelend commentaar in het spaans, met twee commentatoren die door elkaar GOOOOOOOOOOAAAAAAAL roepen en dat het liefst 2 minuten aanhouden als er een doelpunt valt. Ik heb er met die 3 goals van Duitsland die ik gezien heb, uiteraard van kunnen genieten ;). Luis was blij want hij was voor Duitsland. Hij heeft een hekel aan Maradona, zegt ie.

Straks ga ik met Maria mee naar Cartago. Vanavond mag ik ook mee naar een feest van de neef van Lucrecia, ook in Cartago. Ik ben benieuwd hoe de rest van de dag wordt. Ik hoop niet dat ik om ga vallen, want mijn jetlag is natuurlijk nog niet over.

Tot gauw!

Groetjes, Frederike

Reacties

Reacties

Jitske

Hee,
Je had me al gevonden. Hartstikke goed!
Ik ben helaas nog steeds ziek, dus ben maar rustg aan het doen en even achter de computer gekropen. Je gezin klinkt erg gezellig, al goed Spaans geoefend?
Groetjes,
Jitske.

Martha e Peppe

Hi Free,
Is de jetlag over? Cartago? Klinkt interessant! Maar we moeten je even, voor de werkweek begint, veel plezier wensen met het plasma-scherm en de komende uiterst belangrijke wedstrijden. Je weet wel wie! Leer je nog wat Spaans van het ratelend commentaar, of is het meer iets van : laat maar... Nou, veel succes voor Nederland én voor Spanje! Holé, holé, holé, holé... :)

Til

Great man!!!
Keep the good spirit up!!

Kissie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!